- Ontvangen bedankjes 0
WilV schreef : Nee de gevolgen waren vaak zo lang na het daadwerkleijke leed dat niemand de link legde,
al wordt dat in dit boek wel achteraf gedaan, maar ik denk niet dat iemand in de gaten had hóe die tijd Rinus gevormd heeft.
Hij was voor die tijd ook wel een temperamentvol mens, maar niet aggressief lijk me, en later wel.
Willeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Ha ja, brieven zijn leuk, toch vind ik mailen ook erg leuk en handig.
Ik heb vroeger heel veel brieven geschreven. Vellen vol, maar met mailen kun je dingen nog weghalen of even anders zeggen etc.,
Het leuke van brieven is dat als ze bewaard blijven, ze een hele geschiedenis kunnen vertellen zoals met dit boek ook gebeurde.
Dankzij de brieven hebben wij nu een mooi boek kunnen lezen. Wel bijzonder dat die ouders kennelijk alle brieven van hun zoon de moeite waard vonden om te bewaren.
Ik zat nog te denken, als nu iemand zo'n enorme afstand ging fietsen dan zouden er allerlei sponsoren bij zitten en eventueel een radioverslag of documentaire over komen. Toen gebeurde dat puur uit geldgebrek. In het interview met Carolijn Visser hoor je ook dat mensen wel vaker daarom hele afstanden op de fiets aflegden.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen