Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Diana Verbeek - Top wijven

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44619 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Diana Verbeek - Top wijven

Dettie schreef : nee, het wordt vrij nuchter en sober verteld. Gewoon zoals de dingen waren en nu zijn, geen theatrale verhalen.

Dettie

Gelukkig want ik hou niet van dat theatrale en zielige gedoe. Dat inspireert niemand. Natuurlijk kan niet altijd alles positief beschreven worden maar een boek moet iemand natuurlijk niet verder in de put "praten".

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45126 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Diana Verbeek - Top wijven
Wat een lekker krachtig boek! Geen zielige verhalen, gewoon vrouwen die het leven niet altijd cadeau hebben gekregen, maar daar een draai aan gegeven hebben, en sterker uit de strijd zijn gekomen. Het boek is prachtig vorm gegeven, veel mooie foto's, veel achtergrondinformatie, en veel mooie citaten en overpeinzingen. Ik kan me voorstellen dat je onder de indruk was Dettie!

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45127 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Diana Verbeek - Top wijven
Hè gelukkig, ik ben blij dat jij hetzelfde denkt. Ik ben zo weg van dit boek juist omdat die vrouwen geen zeurpieten zijn maar doorgaan en heel sterk zijn. Het hele boek straalt iets enorm positiefs uit. Ik lees er nu nog steeds af en toe in en elke keer opnieuw raakt het me en word ik er vrolijk van, alsof je een duwtje de goede kant op krijgt.

Dettie

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45130 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Diana Verbeek - Top wijven
Heel aanstekelijk nderdaad, en met veel mooie citaten om inderdaad nog eens naar terug te bladeren!

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45700 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Diana Verbeek - Top wijven

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden