- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
berdine schreef : Dit soort hondenliefde ken ik niet. Ik vind ook niet dat Morie echt om zijn honden geeft. Hij bekijkt ze veeleer als mooie voorwerpen, hij wil ze steeds mooier/beter maken.
Ik heb grenzeloze bewondering voor Kitaro.
En nu zou ik graag willen weten, waarom jij vond dat ik dit absoluut moest lezen, Dettie. :lol: :lol:
Nou die indruk had ik toch niet. Hij geeft wel om zijn honden. Hij wil ze wel terugfokken naar de originele Akita maar ik kreeg niet de indruk dat hij de dieren het ene nest na het andere liet krijgen en ze zo totaal uitputte. Zoals veel fokkers wel doen.Hij bekijkt ze veeleer als mooie voorwerpen, hij wil ze steeds mooier/beter maken.
Dettie schreef :
Hij wil ze wel terugfokken naar de originele Akita maar ik kreeg niet de indruk dat hij de dieren het ene nest na het andere liet krijgen en ze zo totaal uitputte. Zoals veel fokkers wel doen.
Hij wilde ook geen geld voor zijn honden, hij gaf ze aan mensen waarvan hij dacht dat ze goed voor de dieren zouden zorgen. Hij was in feite liever voor zijn honden dan voor zijn gezin.
Ze waren heel sociaal begreep ik eigenlijk uit het verhaal en dat was een van de redenen waarom hij juist deze honden koos.
Eigenlijk is het heel gewoon dat honden niet in huis komen.
Ik vond die man ook een egoïstische hork. Voor die vrouw had ik een enorm respect.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen