- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
geen tot weinig stromend (heet) water, geen electriciteit, koken voor een groot gezin op een primusje...
Dettie schreef :
geen tot weinig stromend (heet) water, geen electriciteit, koken voor een groot gezin op een primusje...
Ja en dan te bedenken dat veel mensen dat hier als ontspanning zien. Ze gaan kamperen in een tentje en vinden het koken op een primusje en slapen op een dun matje zo lekker eenvoudig.
Wat maakt dat zo aantrekkelijk zou je denken als je thuis van alle luxe zoals warm water, elektriciteit enz hebt. Zouden ze het ook zo lekker vinden als ze altijd zo moeten leven.
Dettie
die daar ineens aan moest denken.
). Ik heb geen behoefte aan electriciteit tijdens de vakantie (gaslamp geeft lekkere warmte en een radio werkt ook prima op batterijen) en vind het niet erg om voor een warme douche naar een toiletgebouw te moeten lopen, maar inderdaad: ik vind het heerlijk om thuis weer mijn eigen spulletjes en gemak om me heen te hebben! Daar heb je helemaal gelijk in.Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef : Ik heb vroeger ook altijd gekampeerd hoor Joanazinha en vond het heerlijk, juist omdat er niets was. Gewoon met tentje, tafeltje, stoeltje en een stel boeken onder een boom. Als het koud was dan werkte een omgekeerde bloempot over een kaars erg goed als kacheltje.
Ik moest daar ineens aan denken toen je schreef van 'wat een leven'.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen