Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ellie van den Bos - Ik noem je Blue (14+)

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85273 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Ellie van den Bos - Ik noem je Blue (14+)
Nee, het stond op mijn eigen plank. Ik houd dat altijd wel gescheiden. Dan zou ik dus ergens nog een exemplaar kunnen hebben! Of je hebt nog ergens een niet verzonden doosje staan.

Maar Mady zocht niet echt naar zijn moeder, hij zocht naar het ziekenhuis. Hij had immers geen idee waar ze heen was gebracht, en dan moest hij ook nog uit handen van de politie zien te blijven. Ik vond aan dit stukje verhaal niets mis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85275 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Ellie van den Bos - Ik noem je Blue (14+)
Maar het meisje, Sanne, wist toch wel dat zijn moeder daar naartoe was gebracht, ze stond erbij dat die moeder de ziekenauto in ging. Dus zij kon het hem toch vertellen?

Dettie

die mogelijk het boek in een vakantiehuisje heeft achtergelaten voor de kinderen die eventueel daar vakantie gaan vieren.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85291 door marjo
Dat deed ze ook. En toen gingen ze samen naar dat ziekenhuis.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85295 door dettie
Ja maar voor ze het vertelde... voor zover ik het nog weet duurde het heel lang, want echt goed gingen ze in het begin niet met elkaar om (toch?)

Dettie

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden - 8 jaren 4 maanden geleden #85299 door marjo
Ik meen dat het zo was dat hij omdat hij op de vlucht was, hij ook van dat blonde meisje niet vertrouwde, dus voor Sanne wist wat ze moest vertellen was er inderdaad al enige tijd voorbij. Je gaat niet als je zo'n jongen ziet meteen roepen: ik weet waar je moeder is. Toch?
Laatst bewerkt 8 jaren 4 maanden geleden doormarjo.

Lees meer
8 jaren 4 maanden geleden #85306 door dettie
Nee haha dat ga je niet zeggen, maar ik verwachtte wel dat hij dat zou vragen, zij was erbij toen zijn moeder met de ambulance meeging.

Ik snapte dat hele op de vlucht zijn niet zo. Er werd iets gesuggereerd, maar eigenlijk was gelijk al duidelijk dat de jongen er niets mee te maken had.

Ik vond dat gedeelte niet zo goed uitgewerkt waardoor die hele vlucht voor mij niet echt aannemelijk, geloofwaardig, werd.

Maar dat neemt niet weg dat het wel een mooi verhaal was.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden