Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Iris Boter - Een kans voor een kat (De DierenRidders deel 5) 7+

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82526 door dettie
Oh haha, ik bedoelde waren er maar meer kinderen zoals de DierenRidders, ze zijn aldoor erg aardig en zorgzaam voor andere mensen.

De vorige ging over een oma die het moeilijk had en nu over problemen rond een jongen met een kat. En de DierenRidders zoeken steeds heel lief een oplossing.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #82529 door marjo
Ha, ok. Ik ben het met je eens!

8 jaren 11 maanden geleden #82538 door
Er zijn ook dierenvoedselbanken.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden - 8 jaren 10 maanden geleden #83165 door marjo
Ha ha, nou, als ik dus een verslag had gemaakt was het woord voetbal niet gevallen! Dan was ik begonnen over die film waar hij niet heen 'wil'!

Zo zie je maar dat iedere lezer een eigen insteek heeft. Ik heb niets met voetbal, dus lees daar snel overheen.

Ik denk ook niet dat ik verteld zou hebben dat het goed komt, maar goed, dat kan ik nu wel zeggen: ik weet dat helemaal niet.

Maar: het is gewoon weer een lekker leuk boek!!
Laatst bewerkt 8 jaren 10 maanden geleden doormarjo.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83166 door dettie
Ja he, ze hebben iets gezelligs die boeken. Ik vind het knap om zo te schrijven dat het gewoon een erg leuk kinderboek is en toch ergens over gaat, zoals dementie of gezinnen die het financieel moeilijk hebben enz. Ik hoop dat er nog veel boeken over de DierenRidders volgen.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden