Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rick Riordan - Magnus Chase en de goden van Asgard 1: Het verdoemde zwaard (14+)

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81702 door marjo
Dat heb ik ook hoor. Deel twee blijft even staan. Maar ik weet niet of het zo onduidelijk is, en of de jeugd echt zal denken dat de Noorse mythologie, die toch echt duidelijk steeds zo aangeduid wordt, uit Amerika komt. Ik had 13+ staan, geloof ik. Dat is veranderd in 14+, al weer een jaar ouder. Dus, dat snappen ze wel. Ook al omdat ik die jonge lezers hoog genoeg in schat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81703 door Annemarie
Ik hoop dat je gelijk hebt! Toch, als ik soms hoor dat sommige kinderen denken dat de supermarkt de oorsprong van voedsel is, vrees ik het ergste. Maar het kan natuurlijk ook dat deze reeks een interesse aanwakkert waarna er meer over het onderwerp gelezen wordt.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81707 door marjo
Daarover hoop ik altijd dat dat het idee van een schrijver ook is: kennis leveren.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81709 door dettie
Je had geen leeftijd erbij gezet Marjo, dus heb ik de leeftijd van deel 2 aangehouden en dat was 14+

Dettie

die al duizelt van de recensies met al die namen en gebeurtenissen ;)

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81712 door marjo
En dan heb ik nog niet eens 10 procent er van genoemd..

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden