Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fantastic Beasts and Where To Find Them - J.K. Rowling

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80696 door Annemarie
Dat is ook heel moeilijk te overtreffen.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80700 door dettie
Wow, dat klinkt goed Annemarie, vooral die prachtige pagina's met al die versieringen. Echt een bewaarboek lijkt me, om af en toe eens in te kijken.

Het verhaal is wel grappig zo te lezen, met die ontsnappende fabeldieren. Mijn fantasie gaat gelijk aan de slag en zie het al voor me, ineens zo'n hagedisje met 3 koppen en een vogelnek in de tuin beneden. :-) JDe schilderijen van Jeroen Bosch zijn er niets bij.

Dettie

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80701 door Annemarie
Ja, het is heel mooi om te zien. Deze ontwerpstudio heeft ook aan alle Harry Potter-films gewerkt en eveneens aan Fantastic Beasts and Where To Find Them. Er valt heel wat te ontwerpen. Als er ergens een krantje op tafel ligt bijvoorbeeld, moet die helemaal kloppen met de tijd en het verhaal. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld posters en affiches. Hier staat een leuk artikel: www.creativereview.co.uk/fantastic-beasts-at-house-of-minalima/

Het verhaal is lekker vrolijk maar net als in de Harry Potter verhalen, zwerft er ook iets kwaadaardigs rond.... Brrrrrr. ;)

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.543 seconden