Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rowling, Tiffany & Thorne - Harry Potter en het vervloekte kind (12+)

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79897 door Annemarie
Echt? Wat vinden ze daar dan niet prettig aan? Ik vond het totaal niet storend, juist aangenaam zelfs.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79901 door marjo
Aangenaam vind ik te ver gaan, maar zoals je zegt merk je het op een gegeven moment niet eens meer.

Ik denk dat degenen die er moeite mee hebben gewend zijn om ieder woord letterlijk te lezen. Ik lees grotendeels met beelden, woordbeelden. Ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen. Ik hoef vaak de woorden niet een voor een te lezen, maar overzie het geheel. En zo kan ik de aanwijzingen die tussen de tekst doorstaan in een keer scannen en meenemen in het verhaal. Als je er voor zit en ieder woord echt leest als aanwijzingen, dan is dat vervelend.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79907 door Annemarie
Ik lees wel elk woord, waarna ik me een beeld van de situatie vorm. Nu stond er steeds al een handige sfeeromschrijving bij. Voor mij dus echt aangenaam.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #79908 door marjo
Misschien leest iedereen wel anders, maar als je ieder woord leest, dan spel je alle letters razendsnel en zo vorm je het woord.

Dat doe ik niet ik heb een woordbeeld, vorm - ook snel- een beeld van die woorden waardoor ik een 'zins'beeld krijg. Dan 'zie' ik niet alle woorden bewust, maar neem ze wel op.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden