Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Brunhilde Borms en Eva Mouton (ill) - Het coolste vriendenboek ter wereld (tot 12 jr)

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77735 door Willeke
Wat leuk.

Ik heb de mijne inderdaad ook nog ,met van die mooie gedichtjes, soms zelfs zelf gemaakt van allerlei familieleden en vriendinnetjes uit die tijd.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77743 door dettie
Daar alleen kan liefde wonen

daar alleen is het leven zoet

waar men vrij en ongedwongen

alles voor een ander doet.

Dit had mijn handwerkjuffrouw in prachtig schuinschrift geschreven en ze had er een plaatje met glittertjes bij geplakt, ik was er helemaal weg van. heb het uit mijn hoofd geleerd. Het album heb ik helaas niet meer, maar ik was ook niet zo poesiealbummerig. Je moest er altijd zo achteraan om het terug te krijgen. Enne...

Tip tap top

Willeke krijgt geen drop :D

Dettie

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77744 door Annemarie
Mijn poëziealbum is me echt dierbaar. Er staan ook mensen in die er niet meer zijn en het is heel bijzonder om ze dan toch nog even "tegen te komen".

<t></t>

9 jaren 9 maanden geleden #77747 door
Nooit een poesiealbum gehad en ook geen vriendenboekje. Dat laatste zou ook erg dun geweest zijn. Vrienden maken is ook nooit mijn sterkste kant geweest. Ik was altijd de vreemde eend en ben dat ondanks alle hulpverleners die m'n ouders in m'n jeugd hebben ingeschakeld en dat zijn er wat geweest, altijd gebleven.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden