Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Miriam Bruijstens- Het 2e boek van Tess (15+)

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75030 door marjo
Mooi, sfeervol en dramatisch zonder tranentrekkerij.

Lees meer: www.leestafel.info/m-bruijstens

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75034 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Miriam Bruijstens- Het 2e boek van Tess (15+)
Mooi en ook heel herkenbaar voor tieners, denk ik zo. Heb jij het eerste boek destijds gelezen?

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75035 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Miriam Bruijstens- Het 2e boek van Tess (15+)
Nee dus. Ik dacht dat de titel alleen sloeg op het boek dat de hoofdpersoon moet schrijven. Maar toen ik het plaatje zocht kwam ik er achter dat er echt al een eerder boek over Tess is!

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75042 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Miriam Bruijstens- Het 2e boek van Tess (15+)
Als je er toen pas achterkwam, heb je tijdens het lezen van het boek in ieder geval niet het geval gehad dat je iets miste. Toch?

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75043 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Miriam Bruijstens- Het 2e boek van Tess (15+)
Nee, niet echt. Eigenlijk vind ik het wel leuk dat er dingen niet benoemd werden, zonder dat er aan duidelijkheid ingeboet werd.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75046 door Annemarie
Dat vind ik vaak ook wel prettig. Niet alles hoeft helemaal voorgekauwd te worden.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.612 seconden