Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Vivian den Hollander & Natascha Stenvert - Mijn tuin (non-fictie 5+)

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74494 door marjo
Bij de les blijven, zegt strenge juf!

Het ziet er goed uit, het wordt allemaal duidelijk uitgelegd met een dosis humor, en is beter dan een 'potje'.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 3 maanden geleden #74496 door

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74503 door dettie
Ja maar over 100 jaar kunnen mensen dit nog lezen nu we in het archief van de Koninklijke bibliotheek staan (wat steeds ge-update wordt) Ik vind het dan zo'n geweldig idee dat mensen kijken wat wij over de boeken te zeggen hebben. Dan is het toch leuk als ze kijken en het gaat over boeken in plaats van bijvoorbeeld zaadjes van 's lands grootste kruidenier. Toch? Tenminste dat beeld heb ik dan steeds voor ogen.

Daarom roep ik af en toe maar even iets over het boek, zodat we daar weer op uitkomen.

Dettie

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74506 door marjo
Het forum is daar ook te lezen? Dat had ik niet begrepen.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74508 door dettie
jazeker! (staat ook op de homepage) Alles is daar te lezen, inclusief forum dus, daarom werd Leestafel o.a. ook opgeslagen omdat er ook commentaar op de recensies te lezen is. Ik vind het zo'n geweldig idee dat we een boekenerfenis nalaten, is al ons werk niet voor niets geweest.

Dettie

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74509 door marjo
Het is natuurlijk prima, maar persoonlijk vind ik dat er op het forum best veel geklets staat. Ik zal gaan proberen er niet (meer) aan mee te doen.

Tijd voor maken pagina: 0.460 seconden