Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Philippe Jalbert - Goede manieren leer je zo (4+)

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73066 door marjo
Nou, voor kinderen vanaf 4 jaar staat er. Soms krijg ik wel eens de indruk dat menige volwassene er bij gebaat zou zijn, bij een boek als dit!

Lees meer: www.leestafel.info/archief/jeugd/philipp...-manieren-leer-je-zo

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73067 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Philippe Jalbert - Goede manieren leer je zo (4+)
Ha ja, ik ken wel een paar volwassenen die wat aan dit boek zullen hebben. Misschien moet ik daar eens stiekem een exemplaar in de bus gooien. ;)

<t></t>

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73069 door marjo
Kunnen ze nog lol hebben ook! De tekeningetjes zijn echt leuk.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73071 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Philippe Jalbert - Goede manieren leer je zo (4+)
Het is wel een boek dat je zelf moet kopen, vind ik. Als je het aan iemand geeft, is het net of je vindt dat er opvoedkundige hulp nodig is.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73073 door marjo
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Veel mensen hebben steeds langere tenen! Misschien dat het daarom voor kinderen is, in eerste instantie. Dus moet je via de kleintjes de groten zien te bereiken. Nou ja, als dat überhaupt nog nut heeft.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73075 door Annemarie
Het is wel een heel geschikt boekje voor op school! Sommige kinderen moeten het nu eenmaal niet van de goede manieren van hun ouders hebben. Geen idee of kinderen hun ouders nog een beetje op kunnen voeden. Zo heb ik gemerkt dat heel veel kinderen thuis leren dat ze alleen na een grote boodschap hun handen moeten wassen. Jakkes! Ook hoorde ik laatst een kleuter vreselijk vloeken. Tja, als papa en mama dat ook doen...

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden