Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Selma Noort - De zee kwam door de brievenbus (8+)

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70340 door dettie
Ah ja, ik snap het. Ik dacht even op een andere manier. Op 4 mei wordt altijd gezegd, de oorlog (veroorzaakt door mensen) mag niet vergeten worden en dat trok ik door en snapte het even niet. Maar vanuit een ander gezichtspunt gezien is het heel anders en mogen de dijken en de beschutting die ze bieden inderdaad nooit dankzij gebrekkig onderhoud of verwaarlozing opnieuw bezwijken.

Kathrina was een wervelstorm, ik denk dat tegen zoiets bijna niets werkt, ook al onderhoud je de boel enorm. De kracht van zo'n storm is ongekend. Kijk maar naar de bomen die als veertjes rondvliegen. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat de dijken zo zwak zijn dat ze bij de eerste de beste flinke storm doorbreken.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70342 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Selma Noort - De zee kwam door de brievenbus (8+)
Tegen sommige stormen kun je als mens - met behulp van welke technologie dan ook - gewoon niet op. Dat was bij Katrina ongetwijfeld ook het geval. Toch lijkt me het wrang voor de nabestaanden en overlevenden dat er na de ramp experts kwamen die ontdekten dat er verbeteringen mogelijk waren. Hadden die verbeteringen verschil kunnen maken?

Onderhoud is altijd belangrijk. We willen geen Hans Brinker-achtige taferelen!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70343 door dettie
Ik heb wel een grote duim! Die houdt het water vast tegen :D

Dettie

Lees meer
10 jaren 9 maanden geleden #70345 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Selma Noort - De zee kwam door de brievenbus (8+)
:)

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden