Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Marianna van Tuinen - De buitenaardse reis van Q en Quinta 5+

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #71158 door marjo
Het past wel in een envelop..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71390 door Annemarie
Dank Marjo en Bernadet, ik heb van dit boekje genoten. De illustraties zijn heel kleurrijk en er valt van alles te ontdekken. Het verhaal is vrolijk maar er zit ook een duidelijke boodschap in verborgen. We moeten echt zuiniger op onze planeet zijn! Ook vind ik het mooi dat het boekje leert hoe je voorbij angst kunt kijken. Wie dat kan, zal ontdekken dat de angst mooie dingen aan het zicht onttrekt. Leuk bedacht en eigenlijk ook gewoon helemaal waar! Zowel het verhaalgedeelte over vervuiling als dat over angst, maakt dit tot een heel actueel boekje.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71392 door dettie
Ja goed he dat boekje, ik heb er ook zo van genoten. Op een heel mooie manier worden er toch best moeilijke onderwerpen besproken.

Echt super.

Dettie

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71402 door Annemarie
Ja, het is heel mooi gedaan. En ik denk ook wel dat kinderen dit echt snappen. Het boekje is naar mijn buurjongetje gegaan en die gaat er vast en zeker veel plezier aan beleven. De illustraties vielen alvast in de smaak.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71404 door dettie
Hè leuk Annemarie zo'n 'reizend' boek. Het valt me op dat kinderen er vaak weer heel andere dingen uithalen dan wij volwassenen.

Dettie

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71405 door Annemarie
Het is zonde als zo'n leuk boek in de kast staat te verpieteren. Het wordt een voorleesboek voor het buurjongetje en zijn oudere zus gaat het gebruiken om te oefenen met zelf lezen. Dubbel leesplezier dus.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.476 seconden