Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kolet Janssen en Emy Geyskens - Sammy krijgt pleegouders 4+

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #68103 door dettie
Ik weet niet of het preventief te noemen is, het is gewoon nodig.

Moeder is moe en kan het even allemaal niet meer aan, ze houdt veel van Sammy maar heeft de energie niet om er goed voor te zorgen, dus is het kind door de week bij pleegouders en in het weekend thuis. Dan heeft die moeder rust door de week en kan ze weer bijtrekken en orde op zaken stellen.

Die pleegvader zegt het heel lief, 'we mogen je even lenen totdat mama alles weer kan'.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #68104 door Annemarie
Ah, ik snap het. Dat komt op zich wel duidelijk uit de recensie naar voren hoor!

<t></t>

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #68105 door dettie
Ik heb de tekst een beetje aangepast

"Bij Frank en Roos is het best wennen. Sammy begrijpt niet waarom hij steeds zijn speelgoed moet opruimen, er is toch ruimte genoeg? Hij moet ook elke dag douchen en zijn tanden poetsen en nog veel meer. Wat hij wel begrijpt is dat hij niet voor altijd bij Frank en Roos blijft. Frank heeft verteld dat ze Sammy een tijdje mogen lenen van zijn moeder, mama is namelijk heel erg moe omdat ze alles alleen moet doen, ze moet even bijkomen. Maar als Mama uitgerust is dan kan Sammy weer bij haar gaan wonen. En zo heeft Sammy het helemaal naar zijn zin. Door de weeks is hij bij Roos en Frank en in het weekend ziet hij mama!"

beter zo?

Dettie

Lees meer
11 jaren 1 week geleden #68108 door Annemarie
Helemaal perfect!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden