Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Susanne Koster - Voor altijd (14+)

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66179 door marjo
Susanne Koster - Voor altijd (14+) werd gestart door marjo
Het is een goed geschreven boek, het zit goed in elkaar.

Een boek zoals veel meiden dat graag lezen, ik vind het persoonlijk wat te zwijmelig, maar ik ben de doelgoep niet.

www.leestafel.info/archief/jeugd/susanne-koster-voor-altijd

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66197 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Susanne Koster - Voor altijd (14+)
Het doet me een beetje denken aan het boek Blindelings van Chinouk Thijssen ( www.leestafel.info/chinouk-thijssen ) dat ik laatst las. Ik noemde dat een "meidenboek". Geldt dat ook voor dit boek?

<t></t>

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66198 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Susanne Koster - Voor altijd (15+)
Er zijn overeenkomsten, maar op het eerste gezicht zou ik zeggen dat dit boek van Susanne Koster beter is..

De stijl is prima, en er zijn geen zijwegen (vind ik een pluspunt). De jongen in kwestie is ook fatsoenlijk, houdt er rekening mee dat Luna een stuk jonger is. Hij werpt zich ook op als beschermer van het jongere broertje dat gepest wordt.

In dit boek maakt de lezer de relatie vanaf het begin mee, en het loopt niet fout af.

Het is dus eerder wat zoetig, vandaar dat ik het een smulverhaal noem, om het etiket 'bouquet' te vermijden, want dat is het toch weer niet.

Maar het is ook geen verhaal dat 'waarschuwt', dat wil vertellen wat er allemaal fout kan gaan.

Het deel dat over de relatie gaat is heel aannemelijk, klopt en loopt lekker. Smullen voor jonge meiden..

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66199 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Susanne Koster - Voor altijd (15+)
Het klinkt inderdaad wat overtuigender en beter uitgewerkt dan het boek Blindelings. Ook dat is zeker geen chicklit of een bouquet maar het leunt toch ietsje die kant op.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66203 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Susanne Koster - Voor altijd (14+)
Er staat hier een mooi interview met Susanne Koster

www.susanne-koster.nl/interviews-1.html

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #70658 door Anton
Beantwoord door Anton in topic Re: Susanne Koster - Voor altijd (14+)
Tikkie onderschatte auteur. Vooral haar roman 'trap naar de hemel' hoort bij mijn top 10. Dat wil wat zeggen. Een intrigerende psychologische roman. Het zijn vlot leesbare boeken waarbij de leeslat niet hoog ligt, maar dat geldt eigenlijk ook voor Slee, Wallis de Vries en Cazemier om er enkele te noemen.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.549 seconden