Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anne West: De macht van het zwaard: vier delen (11+)

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9585 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Er komen nog twee delen meen ik, dus je kan ook wachten tot ik ze allemaal gelezen heb. Vind ik prima!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10334 door marjo
Anne West heeft een enorme fantasie, of ze is een grote fan van Tolkien. Allebei kan ook natuurlijk..

In deel drie maakt de kat Sindra haar ware ik bekend, en wordt Cyane gescheiden van het reisgezelschap. Met de fee Ikor en zijn dienaar Iss trekt ze er op uit op zoek naar Melsaran, de vuurmagier. Daarbij krijgt ze hulp van een vreemdeling, een man in het zwart, die zich Scar noemt..Wie is hij?

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10344 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou nou nou wie is hij????? vertel vertel... ;)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10359 door marjo
Ik heb echt geen idee, ha ha..

volgende week deel vier!

Lees meer
19 jaren 10 maanden geleden #10466 door marjo
In het laatste deel van deze serie "de zwarte magier" gaat de tocht verder naar het Donkere Rijk. Het reisgezelschap is weer bijeen.

Vanaf het begin was duidelijk dat Cyane met haar zwaard (en de magie die ze er bij kreeg) het op zou moeten nemen tegen degene die het zwaard met de zwarte magie zou hanteren. Maar niemand weet wie dat is, dus eerst maar eens op zoek naar de smid. Ze nemen het zwaard mee, terwijl dat nog in de steen steekt. Alleen Cyane's tegenstander zal het kunnen pakken. Als zij ontdekt wie dat is, zakt de moed in haar schoenen. Ze moet haar tegenstander doden om de strijd tegen het Kwaad te winnen, maar deze tegenstander zal ze nooit kunnen doden..

De serie is uit. Ik heb de boeken met plezier gelezen. Je moet niet al te nauw kijken vind ik, veel dingen zijn gekopieerd uit andere, vaak beroemde verhalen. En er wil nog wel eens wat al te makkelijk zijn, maar ook dat zie ik door de vingers. Alles bij elkaar vormt het toch een lekker spannend verhaal.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden