Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Johan Zonnenberg - Droom Janus/Branie Janus (15+)

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74536 door marjo
Ik denk dat ik een boek van Mirjam Oldenhave bedoelde, maar daar was het omkeren heel anders;aan de ene kant het verhaal van een meisje, en aan de andere kant van een jongen.

Ik maak geen verslag van het Janusboek, Ik vind het nogal verwarrend, want als je de verhalen gelezen hebt wil je wel weten wie, wat en hoe!

Maar als ik moet kiezen: geef mij die dromer maar. Ik vind die andere Janus helemaal niet aardig.

Het is wel knap dat je echt hetzelfde verhaal op andere manieren beschrijft, meneer Zonnenberg! Bepaalde elementen komen terug, en worden dan heel anders 'gezien'.

Nu Detties verslag...

Je beschrijft het helemaal goed. Ik denk ook dat jongeren dit leuk vinden! ( o ja, de link is niet meer goed)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74540 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Johan Zonnenberg - Droom Janus/Branie Janus 15+
De link werkt nu weer. Die lef Janus was wel leuk met zijn taal. Al die namen die hij verzon. Maar het lijkt zo een heel oppervlakkige jongen, een binkie, een coole jongen. De dromer is veel liever en gaat veel meer de diepte in maar is daardoor ook angstiger, durft minder. Het heeft alle twee wel wat. De gulden middenweg zou mooi zijn. Denken en ook wel lef hebben. :D

Dettie

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74544 door marjo
Dat is waar: de gulden middenweg is de beste.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden