Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Holly Black & Cassandra Clare - De IJzerproef (10+)

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62992 door Annemarie
Yep! Dit exemplaar gaat naar een overbuurjongetje van 10 dat alle Harry Potter boeken heeft gelezen.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62993 door marjo
Leuk!! Heb jij ook van die lezende buurjongetjes???

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62994 door Annemarie
Niet alle buurkindjes zijn dol op lezen maar dit overbuurjongetje lees heel graag gelukkig. Ik heb hem en zijn jongere broertje al een paar keer blij kunnen maken.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64027 door marjo
Vind je het geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar? Wat vond je buurjongen???

Ik vind het een heerlijk boek, je bent die hele HP zo vergeten, maar het is een erg verhalend boek, meer voor geoefende lezers vind ik..

Lees meer: www.leestafel.info/holly-black-a-cassandra-clare

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64034 door Annemarie
Ik heb mijn buurjongen nog niet over het boek gesproken. Hij heeft alle Harry Potter boeken gelezen dus dit kan hij prima aan. Ik vind het ook een heerlijk boek. Misschien is het meer een boek voor geoefende lezers inderdaad maar ik denk dat je bij kinderen van 10 die boeken kopen/krijgen ook wel mag verwachten dat ze leeservaring hebben. Dat verhalende maakt het in mijn ogen ook wel geschikt voor beginnende lezers. Ze zullen er iets langer over doen maar dat maakt natuurlijk niet uit.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64040 door marjo
In principe maakt dat niet uit, maar ik zou het boek dan op de bibliotheek zetten op school, en de kinderen daar hebben niet zoveel tijd om te lezen.

Tijd voor maken pagina: 0.493 seconden