Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dirk Bracke & Herman van Campenhout - Sweet Sixteen 14+

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61563 door dettie
Ik ga even door onder de verklapper, (dus mensen die het boek nog willen lezen vanaf nu niet verder lezen.)

V

E

R

K

L

A

P

P

E

R

Ze is van slag maar ze komt totaal niet hysterisch over wel heel boos en verdrietig.

Ze fietst naar de brug en staat daar om er van af springen maar voordat ze ook maar iets kan doen stopt er een politieauto en vraagt wat ze daar aan het doen is.

Dan stapt ze op de fiets en fietst naar huis, de politie houdt haar wel eventjes in de gaten en rijdt een stukje achter haar aan en dan is het klaar.

Ik vind dat slecht. Gelukkig doet ze het niet en ze wordt eigenlijk verder ook helemaal niet zo beschreven als levensmoe, eerder heel strijdbaar. Het geheel klopte niet en het is ook een slecht idee. Zeker voor zo'n dweil van een vent! :D

Het komt uiteindelijk helemaal goed met haar!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61565 door Annemarie
Ah, bedankt dat je het hebt verklapt. Dat is geen sterk stuk inderdaad. Dan had dat helemaal uitgewerkt moeten zijn, dat je haar wanhoop begreep en dat ze daarna langzaam weer herstelde en het leven weer zag zitten of iets. En politiemensen die merken dat een kind met een zelfmoordgedachte rondloopt, moeten veel daadkrachtiger optreden. Ik vermoed dat ze dan zelfs een melding bij jeugdzorg moeten doen. Maar het kan allemaal inderdaad niet op zo'n "lalala-manier" gaan als jij beschrijft, daar is het onderwerp te heftig voor.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61566 door dettie
Wil je het lezen Annemarie?

Dettie

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61570 door Annemarie
Ik ben best nieuwsgierig maar het zou niet eerlijk tegenover de auteurs zijn. Dan kan ik niet meer onbevooroordeeld aan het boek beginnen.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61574 door dettie
Je hoeft geen recensie te schrijven. Je kunt het gewoon lezen en wie weet stel je je mening wel bij. :D

Maar niets moet, anders gaat het gewoon in de doos voor Marjo's bieb hoor.

Dettie

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61576 door Annemarie
Jij mag beslissen!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden