Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kate McIntyre - De knikkelares 8+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60557 door dettie
Kate McIntyre - De knikkelares 8+ werd gestart door dettie
Martijn en Khalid zijn goede vrienden en gek op knikkeren. Met name Martijn is er goed in.

Op een warme dag waar de vrienden een beetje zitten te balen omdat ze weer eens moeten oppassen op Thomas, het broertje van Martijn, en Fatima, het zusje van Khalid, gebeurt het...

Lees verder www.leestafel.info/archief/jeugd/kate-mcintyre-de-knikkelares-1

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60563 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kate McIntyre - De knikkelares 8+
Dit lijkt me toch wel een leuk verhaal. Hoe kom je op het idee!

En originaliteit, tja, het is wel heel erg lastig om nog goed uit de hoek te komen tegenwoordig.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60571 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kate McIntyre - De knikkelares 8+
Het klinkt wel een beetje als een raar verhaal maar toch ook wel weer leuk. Helaas was er geen knikkelares in de buurt toen ik klein was. Mijn buurkinderen wonnen steeds al mijn knikkers dus ik zat altijd zonder. (Arm en rijk reken ik voor het gemak maar even aan de hand van het aantal knikkers dat iemand bezit. Ik was dus arm in knikkers.)

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60573 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kate McIntyre - De knikkelares 8+
Het is ergens ook wel leuk, het leest ook lekker weg maar echt heel boeiend, nee.

Lola, de knikkelares is niet echt leuk en blijft te vaag. Je zit niet te hopen voor haar dat ze weer naar huis kan.

Het idee vind ik wel heel erg leuk, het riep gelijk herinneringen op, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit veel knikkers had.

Dat betekent vast dat ik niet goed kon knikkeren. Er staat me iets bij van een putje waar de knikkers in moesten rollen...

Dettie

kent iemand trouwens Polly Pocket? dat werd ook genoemd in het boek. Is dat een klein poppetje? De zus van Martijn had een heleboel Polly Pockets...

11 jaren 11 maanden geleden #60575 door
Beantwoord door in topic Re: Kate McIntyre - De knikkelares 8+

Dettie schreef : Het is ergens ook wel leuk, het leest ook lekker weg maar echt heel boeiend, nee.

Lola, de knikkelares is niet echt leuk en blijft te vaag. Je zit niet te hopen voor haar dat ze weer naar huis kan.

Het idee vind ik wel heel erg leuk, het riep gelijk herinneringen op, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit veel knikkers had.

Dat betekent vast dat ik niet goed kon knikkeren. Er staat me iets bij van een putje waar de knikkers in moesten rollen...

Dettie

kent iemand trouwens Polly Pocket? dat werd ook genoemd in het boek. Is dat een klein poppetje? De zus van Martijn had een heleboel Polly Pockets...

Ik kan me wel herinneren dat soms jongens voor mij knikkerden.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60577 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kate McIntyre - De knikkelares 8+
Knikkeren, ach, mijn kinderen liepen met een zakje vol. Dat was in mijn tijd niet. Ik had er wel wat, net als anderen, niemand had er veel.

Met het toenemen van de welvaart nam het aantal knikkers toe denk ik. Maar waar ze nu zijn gebleven??

Dat poppetje ken ik niet.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden