Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bjorn van den Eynde - Het dodenspel (13+)

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60456 door marjo
deel drie uit de serie 'Team Mortis'

Wat vind ik deze boeken toch lekker om te lezen. Geen literatuur helemaal geen pretenties in die richting, gewoon een lekker superspannend verhaal, met alles er op en er aan.

Lees meer: www.leestafel.info/bjorn-van-den-eynde

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60471 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Bjorn van den Eynde - Het dodenspel (13+)
Het 'klinkt' ook heel spannend! Leuk zo'n enthousiaste recensie.

Het lijkt me dat je lekker mee kunt puzzelen met dat raadsel.

En er wordt niet bepaald zoetsappig geschreven, voor tere zieltjes is dit geen serie om te lezen.

Bedoel je daarmee dat er veel wreedheden in voorkomen of dat het een bloederig verhaal?

Dettie

11 jaren 11 maanden geleden #60474 door
En dan maar hopen dat het vervolg ook weer komt. Ik had op een gegeven moment ook een serie boeken, die steeds op elkaar volgden, maar terwijl het verhaal nog niet afgelopen was, leek de serie ineens gestopt.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60487 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Bjorn van den Eynde - Het dodenspel (13+)
Er wordt nogal eens geweld, geen wreedheden, gebruikt - anders zou het ook niet erg realistisch zijn.

Niet met gruwelijke details of zo, maar ja als iemand je een vuistslag geeft, spat het bloed wel in het rond. Er zijn explosies, niet zonder gewonden. Je hebt van die avonturenboeken waarin allerlei 'kwaad' wordt uitgehaald en er nooit slachtoffers vallen. Hier dus wel. Maar niet in details nee.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden