Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Martin de Jong - De mooiste dag tot nu toe 15+

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #60125 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Martin de Jong - De mooiste dag tot nu toe 15+
Nou, je hebt het echt heel goed verwoord hoor. Het is overduidelijk dat dit een echte aanrader is. Het klinkt als een heerlijk boek!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

12 jaren 1 week geleden #60131 door
Ik wil het lezen!

12 jaren 1 week geleden #60132 door
Het lijkt er op dat hij nog een ander boek heeft geschreven. Dat heeft men wel in de bibliotheek.

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #60135 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Martin de Jong - De mooiste dag tot nu toe 15+
ja Zoute Griotten speciaal... ligt ook hier!

Ik wil De mooiste dag tot nu toe met alle liefde naar je sturen hoor Renate, het is wel een young adult boek, dat je het weet.

Altijd best eng als ik zo enthousiast ben, wie weet zijn jullie verwachtingen dan veel te hoog.

Maar ik vond het erg leuk, het verraste me, en dat terwijl ik meestal weinig enthousiast ben over young adult boeken.

Dettie

12 jaren 1 week geleden #60147 door

Dettie schreef : ja Zoute Griotten speciaal... ligt ook hier!

Ik wil De mooiste dag tot nu toe met alle liefde naar je sturen hoor Renate, het is wel een young adult boek, dat je het weet.

Altijd best eng als ik zo enthousiast ben, wie weet zijn jullie verwachtingen dan veel te hoog.

Maar ik vond het erg leuk, het verraste me, en dat terwijl ik meestal weinig enthousiast ben over young adult boeken.

Dettie

In de bibliotheek in Den Haag hebben ze alleen Tijd voor stampij.

Lees meer
12 jaren 6 dagen geleden #60164 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Martin de Jong - De mooiste dag tot nu toe 15+
Als je het wil lezen Renate moet je maar even je adres doorgeven via een privebericht of mailtje, dan stuur ik het naar je

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden