Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jean Philippe Rieu - Zingen met elfje Marie 5+

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59773 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jean Philippe Rieu - Zingen met elfje Marie 5+
Een liedje kan ook lekker in het gehoor liggen én goed zijn! Ik vind dat persoonlijk wel belangrijk.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59782 door marjo
Ja maar, Annemarie, ook dan blijft het een feit dat smaken verschillen. Jij vindt misschien wel heel andere muziek 'lekker in het gehoor' liggen dan ik.

Het is net als met lectuur en literatuur.

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59784 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jean Philippe Rieu - Zingen met elfje Marie 5+
Ja maar Marjo: daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar denk je niet dat de zinnen in een liedje in ieder geval logisch moeten zijn?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59786 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jean Philippe Rieu - Zingen met elfje Marie 5+
Het gaat er mij vooral om dat ik de teksten slecht vind, de muziek zelf (instrumentaal bedoel ik) en die stemmen die de zangeressen hangen wel af van iemands smaak, maar deze teksten slaan nergens op.

Rijmen is prima, gekke teksten mogen ook, dat vinden kinderen nog prachtig ook, maar dit is niet gek, dit is onbegrijpelijk.

Bovendien zit er weinig variatie in de gebruikte woorden, en nee het zijn duidelijk geen bewuste herhalingen, die zouden mogelijk nog wat extra's opleveren.

Dettie

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59797 door marjo
Nou, uitproberen dan. Buurjongetje?

Lees meer
12 jaren 2 weken geleden #59800 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jean Philippe Rieu - Zingen met elfje Marie 5+
Ha, je hebt weer een 'ik wil het laatste woord' bui? haha (grapje grapje)

Ik zal het vragen maar ik denk dat buurjongetje nog te klein is, hij is net 3 en begint nu net een beetje in kleine zinnetjes te praten. Maar... hij kan al wel mijn echte naam voluit zeggen! (leuk, leuk)

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden