Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jan Vangansbeke - Grote recepten voor kleine chefs 8+

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58144 door dettie
Ja in mijn recensie schreef ik er dat ook al, dat ze mogelijk bedoelen, gezien de titel, dat het voor kinderen met kookervaring (kleine chefs) is maar dat maak je verder uit het boek niet op.

Maar vind jij het niet raar dan dat ze kinderen van 8 jaar met giftige paddenstoelen laten werken en wijn?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58146 door marjo
Dat vinden wij raar, en we zouden het zelfs zélf niet doen denk ik, maar nee, voor deze doelgroep vind ik dat niet raar.

Het is overigens wel te hopen dat ze begeleiding hebben, maar dat denk ik dus wel.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58148 door dettie
Ook die begeleiding wordt niet vermeld.

Vandaar ook mijn opmerking dat er nergens staat dat ze pannenlappen moeten gebruiken,

hoe ze het eten moeten afgieten, hoe hoog of laag het vuur onder de pannen moet zijn enz.

Alsof die kinderen dat allemaal maar weten zonder begeleiding.

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58152 door marjo
Dat is mijn punt: die kleine masterchefs wéten dat dus!

Het enige probleem vind ik dat er dan niet duidelijk vermeld is dat het voor hen gemaakt is!

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58154 door dettie
Ik heb er niets meer aan toe te voegen :D

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58398 door marjo
Ik wel. Ik heb geen kritiek op de recepten of hoe die weergegeven worden, ik blijf bij mijn mening dat echte kleine chefs daar geen moeite mee hebben,. Maar: die kleine chefs hebben waarschijnlijk moeite met andere dingen, en als je deze kritiek bij de jouwe optelt is de conclusie dat het dus geen boek is voor achtjarigen, chef of niet.

Lees meer: www.leestafel.info/jan-vangansbeke

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden