Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57419 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+
In de serie zat er een knopje in de navel. Maar het is natuurlijk iets anders dan schrikken van een gat in je buik. Ik ken zelf geen kinderen die schrokken van hun navel maar wie weet zijn ze er in overvloed. Ik heb geen flauw idee. Ik heb wel eens gehoord dat pubers hun navel heel lelijk kunnen vinden. Ze schamen zich dan soms zelfs voor hun navel.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57420 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+
Het is gewoon een leuk verhaal over een beertje dat zijn navel ontdekt.

Het beertje schrikt ook niet echt, is eerder verwonderd. Hij weet totaal niet waarvoor dat gaatje dient en je lacht je rot als je ziet wat hij probeert te doen. Pas op het laatst denkt hij ineens ik ben de enige met zo'n raar ding en dan ziet hij in zijn verbeelding dat andere kinderen hem uitlachen. Maar dan legt mama al uit wat een naveltje is.

Ik wilde even wat op het forum zetten om het verhaaltje aan te kondigen, en wist niet zo gauw wat, dus schreef ik maar 'grote paniek'. Ik had niet verwacht dat er zo serieus op in gegaan zou worden! :shock:

Dettie

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57423 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+
Ach, het is gewoon een grappig onderwerp om even op voort te borduren. Het boek zelf lijkt me reuze schattig!

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57424 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+
ja het is ook schattig, heb echt zitten lachen!

Dettie

die ook moest lachen dat er zo op voortgeborduurd werd. Leestafel... altijd verrassend! :D

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57428 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Valérie D'Heur - Het naveltje van Herbert 4+
Met al die boekverslagen van jou valt het niet altijd mee om te reageren, dus dit was een mooie inkopper.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57431 door dettie
ja, en dankzij jou liep ik naderhand ook te denken of ik vroeger schrok van m'n navel. Nee dus.

Mr. Dettie ook niet :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden