Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Daniel Nequens & Magicomora - Tattoo papa (6+)

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52560 door dettie
"Papa heeft over zijn hele lijf tatoeages, behalve op zijn billen. Echt, ze zitten van top tot teen! Op zijn armen, schouders, rug, benen, buik, handen... Ik lieg niet: van zijn nek tot aan zijn voeten. Naar zijn tatoeages kijken is veel leuker dan een verhaaltje uit een boek lezen.

Ik zie tijgers, olifanten, gorilla's, kronkelende slangen, vogels die in het echt niet bestaan, spinnen... Maar ook gezichten, pijlen, vreemde machines... Alles op zijn lichaam komt tot leven als hij begint te vertellen!"

lees verder www.leestafel.info/jeugdboeken-6

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52565 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Daniel Nequens & Magicomora - Tattoo papa (6+)
Wat grappig. Ik vind de illustraties heel goed passen bij dit boek. Leuk!

<t></t>

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52566 door marjo
Maar het idee dat je zo'n vader hebt! Hoewel, een vertellende vader is dan wel weer leuk.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52568 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Daniel Nequens &amp; Magicomora - Tattoo papa (6+)

Marjo schreef : Maar het idee dat je zo'n vader hebt! Hoewel, een vertellende vader is dan wel weer leuk.

Ik vind dat juist wel leuk. Mannen die helemaal vol met tatoeages zitten hebben vaak te maken met negatieve vooroordelen. En nu wordt dat eens heel leuk omgebogen. Het is nu een vader om jaloers op te zijn met al zijn spannende verhalen.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52570 door dettie
Ik vind het wel heel origineel. Ik heb nog nooit een kinderboek met dat onderwerp gelezen.

Papa is zeeman en komt om de ca. twee maanden even thuis en het kind vindt het prachtig die verhalen over die tatoeages. Lijkt me wel leuk zo'n verhalenverteller als vader :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.560 seconden