Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

An Melis - het grote Hekselien voorleesboek 3+

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #51326 door dettie
In dit mooie, gezellige boek staan drie verhalen over Hekselien. Zij woont in het bos samen met Moes en Bonkie de draak.

Lees verder www.leestafel.info/archief/jeugd/an-meli...kselien-voorleesboek

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #51334 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: An Melis - het grote Hekselien voorleesboek 3+
Wat een leuke recensie. An Melis springt vast een gat in de lucht!

<t></t>

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51430 door anmelis
Beantwoord door anmelis in topic Re: An Melis - het grote Hekselien voorleesboek 3+
Hartelijk dank voor jullie mooie recensie! Het doet me heel veel plezier dat jullie genieten van Hekselien! Ze ligt me nauw aan het hart en ik hoop dat nog veel kinderen kunnen ondergedompeld worden in de wereld van de kleine heks!

An Melis

<t></t>

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51432 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: An Melis - het grote Hekselien voorleesboek 3+
En jij hartelijk bedankt voor het reageren hier. Heel leuk!

Ik heb echt enorm genoten van de verhalen en de prachtige tekeningen. Vooral die gezellig ronde Hekselien met haar rode wangen is heel aanprekend. Maar ook die lieve draak is geweldig. Eigenlijk is alles in de verhalen heel leuk. Die vieze stinktrollen, die kleine draakjes en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het boek is nu bij mijn kleine neefje van 2 1/2 jaar en gaat over een tijdje naar de

kinderafdeling van een ziekenhuis waar het voorgelezen gaat worden aan de kleintjes.

Dettie

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #51433 door anmelis
Beantwoord door anmelis in topic Re: An Melis - het grote Hekselien voorleesboek 3+
Heerlijk om zoveel enthousiasme te horen! Mijn dag kan niet meer stuk! Nogmaals dank!

An

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.584 seconden