Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Marlies Allewijn - SchEef 13+

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54028 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marlies Allewijn - SchEef 13+
ja ik vind ook dat ze er wél heel veel moeite mee heeft, wat ik me ook goed kan voorstellen.

Het zal je maar gebeuren als je zo jong bent. Ze baalt als een stekker van de uitslag van de

onderzoeken en barst van de pijn. Ook vindt ze het heel erg dat ze niet meer kan dansen.

Uiteindelijk weet ze zich wel bij elkaar te rapen, ze moet toch doorgaan, maar makkelijk ermee omgaan... nee.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54031 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Marlies Allewijn - SchEef 13+
Dank je wel, Annemarie.

Het is allemaal wel zoals jullie zeggen, maar dat zit achter de woorden, niet erin. Het wordt niet met emoties en verdenkingen gesteld. Alleen 'ik baal dat ik niet kan dansen'. Je vult het als lezer zelf in, op je eigen manier. En ik vind het dan nogal summier overkomen.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54033 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marlies Allewijn - SchEef 13+
Dat is altijd lastig als je het boek niet meer in huis hebt, dan kun je zo moeilijk reageren met

verwijzingen naar stukken tekst.

Naar mijn herinnering vertelt ze in haar dagboek wel dat ze het heel erg moeilijk vindt en ze is

zo enorm ziek van die pillen, waardoor ze er enorm tegenop ziet dat ze weer zo'n periode van pillen door moet.

En ook dat ze bezig is te accepteren dat ze reuma heeft en vol vragen zit. Ze is er behoorlijk kapot van.

Dat vertelt ze allemaal wel. Wat is volgens jou dan het niet emotionele? Wat zegt ze dan niet?

Dettie

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54047 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Marlies Allewijn - SchEef 13+
Ik weet wel dat het er staat. Maar het staat er dan heel droog. Zakelijk haast. Als een mededeling.

Ik voel er geen emotie in, niet de wanhoop die zo'n kind toch moet voelen.

Tijd voor maken pagina: 0.566 seconden