Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kitty van Zanten - Jippie naar Italie 8-12 jr

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45430 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kitty van Zanten - Jippie naar Italie 8-12 jr
Ja lastig is dat. Ik ben altijd geneigd naar zelf lezen leeftijd maar de uitgevers geven meestal de voorleesleeftijd en die houd ik dan maar aan.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45490 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kitty van Zanten - Jippie naar Italie 8-12 jr
Ik ga het niet echt lezen, maar bij het doorbladeren is me al wel opgevallen dat het veel meer is dan Skip en Bono, en voor een kind dat een werkstuk wil maken, in ieder geval nuttiger. Wat staat er veel in dat boek!

Ik ga eens in de gaten houden of er meer landen komen, en nu eens niet die landen die in iedere serie al zitten.

Ik heb de makers maar al vast gemaild daarover!

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45491 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kitty van Zanten - Jippie naar Italie 8-12 jr
ja het is echt een leuk boek hè. Ik was ook verrast daardoor. Eerst al de geschiedenis die toch vrij uitgebreid maar wel vlot verteld wordt en dan alles apart behandeld en die 'taallessen' etc.

Op hun site staat dat Jippie naar Duitsland en Jippie naar Spanje verwacht wordt. Ik weet niet of dat de landen zijn die in iedere serie zitten.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45493 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kitty van Zanten - Jippie naar Italie 8-12 jr
Ik weet dat wel. De kast op school staat vol met Spanje, Italië, Duitsland, Engeland...

Ik heb nu gevraagd ( ha ha, wie ben ik...) om eens wat anders!

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45494 door dettie
Dus liever naar Zweden, Noorwegen, Finland en zo :D

Misschien zijn ze wel heel blij met je.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45497 door marjo
Precies, of Tsjechië, Roemenië Hongarije...

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden