Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Meg Rosoff - In het begin was er... Bob 15+

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #43913 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Meg Rosoff - In het begin was er... Bob 15+
Meneer B. bedoelt het natuurlijk goed maar in feite is het ook een slap figuur. Hij laat immers ook toe dat duizenden mensen de dood vinden door de grillen van Bob.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden - 14 jaren 3 maanden geleden #43915 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Meg Rosoff - In het begin was er... Bob 15+
Dat is zo, maar daar komt dan de schrijfster in de problemen vind ik. Ze gebruikt immers de realiteit, en dat betekent oorlog, geweld, rampen. Nu kan ik me niet voorstellen hoe ze dat had moeten doen, maar ze moet er een draai aangeven. Dus kan Meneer B. geen echte redder zijn die Bobs acties kan herstellen of zo.

Een van de dingen waarbij het wringt, vind ik.
Laatst bewerkt 14 jaren 3 maanden geleden doormarjo.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #43918 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Meg Rosoff - In het begin was er... Bob 15+
Inderdaad, als meneer B. de schade herstelt dan wordt het verhaal onrealistisch. Maar ja, het hele verhaal vind ik al onrealistisch dus van mij had ze een dergelijke wending aan het verhaal mogen geven. Dat je nog iets van een goed gevoel aan het boek overhoudt.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden