Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Per Nilsson - De geur van Melisse (12+)

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6187 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
dit : ^^ betekent gewoon euh nou het komt van het animé af en het is als ik iets leuk vind of lief ofzo gewoon een lief lachje op mijn manier ;) Ik vind t nog altijd het meest passend bij mij, ik gebruik t ook behoorlijk vaak ^^ (--> dit wil dus zeggen dat ik een beetje glimlachend ben) je moet het zien als twee oogjes, velen posten dan ook ^.^ om de neus er nog bij te zetten maar dat vind ik dan weer teveel werk. En bedankt voor de verwelkoming :oops: Ik wil t boek wel nog eens lezen (en dat heb ik toch niet zo vaak!)

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Unknown
20 jaren 3 maanden geleden #7348 door Unknown
Beantwoord door Unknown in topic Re: bericht

tiba schreef : Ja hé, Wolvin.

De geur van Melisse is een boek dat blijft hangen.

Ik raad het nog steeds iedereen aan :D .

Groetjes. Tiba.

Ja, het is idd wel een boek dat blijft hangen! Ik heb het vier jaar geleden gelezen en ik weet er echt nog superveel van. Ik vond het een goed boek omdat het zo lang in je hoofd blijft rondspoken maar ik vond het ook wel raar. Ik weet niet waarom, maar het had iets heel speciaals dat ik ergens wel mooi vond, maar ergens ook gewoon te raar. Ik weet niet waarom maar ik vond het een bizar boek. En juist daarom zou ik het ook aan iedereen aanraden. Het is eens iets anders en is het wel oke.

Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #21426 door xkatrien
Beantwoord door xkatrien in topic de geur van melisse / per Nilsson
Het is echt een mooi, spannend en bijzonder boek. Ik zou iedereen aanraden het te lezen. Het gaat over een jongen die tot over zijn oren verliefd is op Ann-karin. later noemt hij haar Melisse omdat ze naar Melisse-plantjes ruikt. Ze leren elkaar kennen op de bus en hij is meteen weg van haar. Ze worden zeer goede vrienden, wat later uitgroeit tot een relatie. Ze maken vanalles mee en houden er veel herinneringen aan over. Dan moet hij naar Amerika maar hij heeft er echt geen zin in want hij wil Melisse geen maand missen. Het eerste wat hij deed toen hij terugkwam van Amerika was Melisse gaan opzoeken. Hij ontdekte Melisse met een andere jongen. Hij was compleet van streek, zijn hart was gebroken. Hij probeert zelfmoord te plegen maar gelukkig komt Melisse nog net op tijd.. Het boek heeft een open einde.
Laatst bewerkt doorxkatrien.

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #22605 door Marije
Beantwoord door Marije in topic Re: bericht
Ja, Melisse is ook zo'n mooi boek. Ik vind alle boeken van Nilsson mooi, alleen 15 misschien iets minder. Ik wou dat al zijn boeken vertaald werden. Overigens heb ik er maar een in m'n kast staan, jij,jij en jij, en dan ook nog in een goedekope pocketuitgave. Als ik ooit geld te veel heb ga ik ze allemaal kopen ;)

MarijeG (ook bekend als Floddertje)
Laatst bewerkt doorMarije.

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #22607 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Willen we toch allemaal: al die mooie boeken kopen.... ;) .

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden