Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Marion van de Coolwijk - Actie! 13+

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #39930 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Marion van de Coolwijk - Actie! 13+
Dat maakt mij ook niet uit. of er wel of niet een film is of komt. Iris moest in een film spelen, en wat is er dan makkelijker om iets te nemen wat de lezer misschien wel kent. De personages van o.a. Joan, Tanja en hun vader, die behoeven verder geen uitleg. Ik heb er geen enkel bezwaar tegen. Ik vind het ook geen reclame eigenlijk.

Ik denk dat de notities boven de hoofdstukken bij allebei de boeken iets moeten vertellen, extra informatie over het onderwerp. Dus uitleg over tarotkaarten, en informatie over films. Maar omdat ze geen verband hebben met de tekst in de hoofdstukken zelf, komt het best raar over.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #39931 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marion van de Coolwijk - Actie! 13+

Maar omdat ze geen verband hebben met de tekst in de hoofdstukken zelf, komt het best raar over.

Nee, en typisch dat ze in alle twee de boeken geen verband met de tekst hebben. Het is net zoiets als die testjes en blokjes in de meidenboeken. Heeft eigenlijk ook niets met het verhaal te maken maar ze staan er wel bij.

Dettie

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #39933 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Marion van de Coolwijk - Actie! 13+
Ik begrijp wat je bedoelt, ze hebben niets met de plot in het verhaal te maken, maar wel met het thema. En de titel.

Misschien een nieuwe trend?

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #39936 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Marion van de Coolwijk - Actie! 13+
we zullen het zien...

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden