Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Michael Ende: Het oneindige verhaal (14+)

• Schaap
20 jaren 10 maanden geleden #3951 door Schaap
Beantwoord door Schaap in topic Re: bericht
Een heerlijk boek!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 10 maanden geleden #3974 door lizzy
Beantwoord door lizzy in topic Re: bericht
Ja, een heerlijk boek. Ik heb het ooit voorgelezen aan mijn dochter in het ziekenhuis. Er kwamen steeds meer kinderen en ouders meeluisteren. Iedereen was gefascineerd door het verhaal. Het is sprookjesachtig. Je leest over een jongen die een boek leest. Lezen, Bernadet!!!
Laatst bewerkt doorlizzy.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6160 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
Nou ik vond de film voor één keertje beter :oops: het verhaal deed zo stroef aan daarna...

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6174 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ook al verfilmd deze? Dat wist ik niet..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6184 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht

Marjo schreef : Ook al verfilmd deze? Dat wist ik niet..

Ik kende eerst alleen de films (zijn dr twee) en ik weet nog dat ik er HEEL erg dol op was. Toen ik t boek las herkende ik wel veel dingen maar de beelden waren weg en ik miste ze... Ik wist ook niet dat het verhaal zo nou ja ouderwets niet maar toch niet jong geschreven was.

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #6190 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
De film vond ik zeer mooi. Heb hem zelfs al meerdere keren gezien en blijf ervan genieten. Wilde aan de hand daarvan het boek nog eens lezen maar ja, die lijst is zoooooooooooo lang.

Voorlezen en zingen in het ziekenhuis lijkt zoiets "raars" te zijn. Toen mijn dochter in het ziekenhuis lag las ik ook voor en zong liedjes voor haar. Ik heb daar veel bekijks gehad. Iedereen vind het fijn maar niemand doet het :? Zelfs de verpleegsters kwamen af en toe een tijd luisteren. De hoofdverpleegster zei toen dat ze dat zouden moeten invoeren in ziekenhuis, ze doen wel cliniclowns maar naar mijn idee is er nog niet zoveel veranderd in die jaren.

Vorige week ben ik zelfs gaan voorlezen in de klas van mijn zoontje. Was een beetje bang :shock: Ik lees wel veel voor, maar dan enkel voor mijn eigen kinderen. Alles viel gelukkig zéér goed mee. Zelfs de grootste druktemakers vielen stil. Ik had gelukkig een zéér leuk boek. Nadien liet ik net als thuis de kinderen het boek bekijken en liet de kinderen er een beetje over vertellen. De leraar vond het zo leuk dat hij het in maart met de jeugdboekenweek wil overdoen.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden