Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kristien Dieltiens - Ik ben een pleegkind (vanaf 6 jaar)

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden - 17 jaren 2 maanden geleden #26039 door dettie
Het blijkt een boek voor kinderen vanaf 6 jaar te zijn. Dat had ik niet verwacht nadat ik het gelezen had. Zelfstandig dit boek lezen zal dan moeilijk worden maar misschien is het, gezien het onderwerp, ook eerder bedoeld om samen in een klas te lezen of voor te lezen.

Lees verder, klik hier www.leestafel.info/k-dieltiens

Dettie
Laatst bewerkt 17 jaren 2 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26041 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
In de klas, dat lijkt me niet. Tenzij er toevallig meerdere kinderen in zo'n situatie in die klas zitten. Maar binnen een gezin, dat kan wel.

Die schrijfster is van vele markten thuis geloof ik!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26043 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Waarom niet in een klas? Juist in een klas lijkt me, daardoor weten andere kinderen ook wat het is en ben je eventueel pesten of lastige vragen voor.

Het schijnt dat er toch nog veel kinderen in een pleeggezin geplaatst worden, om welke reden dan ook, hoe minder geheimzinnigheid hoe beter denk ik dan in al mijn onervarenheid..

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26062 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het is natuurlijk geheel aan de juf of meneer, maar persoonlijk vind ik dat kinderen al genoeg over problemen horen. Ik zou zelf eerder kiezen voor iets leuks, iets waarbij je niet hoeft na te denken, er niet over hoeft na te praten, gewoon lekker luisteren en genieten. Mees Kees bijvoorbeeld...
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden