Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Trent Stewart - De geheime missie van het Benedict genootschap (9+)

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19355 door corry scholte
Beantwoord door corry scholte in topic Re: bericht
Ha, fijn, dan kan ik lekker rustig lezen ! Het is zo'n pil.

groetjes, corry
Laatst bewerkt doorcorry scholte.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23407 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Morgen, 30 mei ontvangt TL Stewart de E.B. White Read Aloud Award voor zijn jeugdboek De geheime missie van het Benedict Genootschap. Deze prijs bekroont het boek dat het zich het best leent om te worden voorgelezen aan een breed publiek.

'Dit boek bezit alle elementen die het een klassieker zullen maken.' Juryrapport

De geheime missie van het Benedict genootschap

van

Trenton Lee Stewart

De tienjarige Rens Muldoorn is wees en hoogbegaafd. Tijdens een privéles ziet hij een vreemde advertentie in de krant: ‘Ben jij een begaafd kind en op zoek naar bijzondere kansen?’ Nieuwsgierig geworden meldt Rens zich aan. Er volgt een bizarre test, waaronder voor slechts vier kinderen slagen: Rens is er één van. De vier zijn geselecteerd door meneer Benedict, een vriendelijke maar mysterieuze man die hen heeft uitgezocht voor een gevaarlijke missie. Ze moeten infiltreren in het Instituut voor hoogbegaafde kinderen, dat op een afgelegen eiland ligt.

gebonden, ISBN 978 90 261 0127 4

Het tweede avonturenverhaal over Rens Muldoorn – De levensgevaarlijke reis van het Benedict genootschap – verschijnt in september 2008

--

Je zal toch door moeten lezen corry! :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23408 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Maar voorlezen? Het is wel een dik boek.. dat maakt het toch wat minder geschikt denk ik. Hoe boeiend en spannend het ook is. Ik gun de man de prijs in ieder geval.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden