Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Clive Barker: Abarat (15+)

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5098 door Lady M.
Beantwoord door Lady M. in topic Re: bericht
Ik heb maanden lopen zoeken in de bieb, omdat ik dure boeken niet meer gelijk wil kopen, maar eerst wil voorkeuren (tenzij ik er goedkoop aan kan komen ofzo) Eindelijk had ik hem gevonden, maar was het deel 2. Toch even gelezen om te kijken hoe de sfeer was en de schrijfstijl. Maar ik vond het niets. Weet iemand of dat komt omdat ik deel 1 niet heb gelezen of dat deel anders is?

Ik vond het... -om het maar met een film te vergelijken- braindead-achtig. Goedkoop gooien met clichematige akeligheden zonder duidelijke/diepzinnige verhaallijn.

KYS Lady M.
Laatst bewerkt doorLady M..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5162 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
nou de sfeer en de schrijfstijl zijn hetzelfde,, maar ik vond de boeken eerst ook maar dom enzo,, maar als je het verhaal volgt (vanaf het begin:P) zijn het echte leuke boeken hoor, mja je moet ervan houde, maar ik denk dat je misschien wel nog es kunt probere in deel 1 te beginne dan is het misschien leuker?

xxx

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5164 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Een verslag van deel 1 staat hier lady M

klik hier: www.leestafel.info/kinderboeken/productssimple36.html

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17911 door xrobzix
Beantwoord door xrobzix in topic Re: bericht
ik wacht al zo lang op abarat 3 perfect midnight, en nu ik op de site van clive kijk zie ik dat er gewoon 5 delen gaan uit komen van abarat ,

perfect midnight deeltje 3 dus zal zowel van binnen als van buiten donker worden.

en disney heeft idd de rechten van de abarat serie gekocht en er zullen dus ook 5 delen uit gaan komen, iets wat ik niet zo erg vind, alhoewel ik bang ben dat disney er heel veel duisters uithaalt en vervangt door moraal.

you will loose evrything,

thank god i was growing tired of all i have
Laatst bewerkt doorxrobzix.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden