Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Daan Remmerts de Vries & Mark Janssen - Sneeuwwit 6+

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101541 door Anton
Sneeuwwitje is een aanwinst . Sprookjes waren vroeger erg in. Ik vind het en fraai initiatief ban illustrator (een van de besten) om dit sprookje een opfrisbeurt te geven. Zal ook veel volwassenen deugd doen. Mooi is de ontwikkeling van Sneeuwwitje naar Sneeuwwit en de sprookjesachtige illustraties zijn prachtig. Alleen The Tjong Khing is van dezelfde klasse. Die kan ook sprookjes fantastisch illustreren. Ben overigens benieuwd wat de automatisch gegenereerde recensies zijn bij NBDBiblion over zo'n boek nu de recensenten (mensen van vlees en bloed) zijn 'ontslagen'. Toch jammer na dertig jaar!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104205 door marjo
Ik ben het in ieder geval met je eens dat deze bewerking heel geslaagd is. Echt een moderne vrouw, die Sneeuwwit!

Maar de afbeeldingen vind ik dan weer minder, tenminste die over een of twee pagina's, de losse tekeningen zijn prima. Maar die grote: Ik vind ze somber. En de gezichten, nou ja, dit is niet mijn smaak.

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104207 door dettie
Ik geef het op...

Dettie

Lees meer
3 jaren 5 maanden geleden #104218 door marjo
Haha, nou ja, die ene illustrator waar jij fan van bent, is nu eenmaal niet mijn favoriet.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden