Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Patricia Reilly Giff - Het lied van Nory Ryan (12+)

Lees meer
21 jaren 4 maanden geleden #1971 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee dat is niet dé oplossing!

Bij mij spookt er dan door m'n hoofd hoe gaat het verder met Anna, het kruidenvrouwtje, zij blijft achter. Slijt zij haar dagen dan in eenzaamheid? Ze had al een zoon verloren en nu gaat Nory ook nog eens weg.

Hoe gaat het verder in Amerika? Vinden ze werk? Krijgen z edaar een beter leven enz.

Hoe gaat het met de overige bewoners van dat dorp? Sterven zij wel de hongerdood?

Buiten het boek om denk ik: Zijn die Engelsen nog gestraft voor hun genadeloze houding? Het was gewoon moorden wat ze deden.

Voor mij heeft het boek dus een enorm open eind. Het is niet "En ze leefden nog lang en gelukkig.....".

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 4 maanden geleden #1978 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Wanneer is een boek dan af, Bernadet? Wanneer is het einde "dicht"? Nooit toch? Er zijn altijd losse eindjes. Bij ieder boek volgens mij.

Noem eens een boek dat volgens jou 'af' is..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 4 maanden geleden #1988 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
De meeste chick-lits zijn af. Daarom vind ik er waarschijnlijk ook niets aan. Ik vind het juist wel prettig als je een boek leest waar je nog verder over na kan denken.

Misschien zijn thrillers ook wel af. Maar dat weet ik niet zeker omdat ik ze te weinig lees.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden