Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Charlie Mackesy - De jongen, de mol, de vos en het paard (vanaf ca.8 jaar tot ver over de 100)

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94601 door dettie
'Het is een boek dat ontdekt moet worden', vertelt Charlie Mackesy ons in het YouTubefilmpje waarin we de schrijver/illustrator aan het werk zien, en daarmee raakt hij inderdaad de kern van het boek. Dat maakt het ook zo moeilijk om te omschrijven, want het is niet te vertellen je moet het zien, lezen, voelen.

Zie www.leestafel.info/archief/jeugd/charlie...-de-vos-en-het-paard

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94603 door marjo
Mix van tekeningen en tekst begrijp ik?

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94604 door dettie
Ja, zie de recensie, het filmpje en de link naar zijn website, daar zie je de afbeeldingen goed.

Dettie

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94607 door marjo
Dat had ik al gezien, maar je ziet niet zoveel. Van wat ik zag zou ik zeggen: vooral tekeningen. Maar er moet een verhaal - tekst - zijn. Dus vroeg ik me af hoe de verhouding was.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94609 door dettie
Het is eigenlijk niet na te vertellen, je moet het zien. Ik ben 10 x begonnen aan een recensie maar was steeds niet tevreden. Nu dacht ik het moet maar gebeuren. Maar het boek is dus zoals het plaatje dat je ziet maar dan toch ook weer af en toe een beetje anders. Heel lastig om te vertellen dus.

Dettie

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #94611 door marjo
Dat heb je er dan weer netjes vanaf gebracht. Maar intussen ben je gepokt en gemazeld! Toch?

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden