Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jo Nesbø - De dorst

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83334 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Jo Nesbø - De dorst
Ik zag dat er een film draait binnenkort, een verfilming van een van zijn boeken. Ben ik weer vergeten welke, maar het zag er spannend uit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83341 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jo Nesbø - De dorst
O dat klinkt goed. Al twijfel ik altijd bij dit soort films of ik ze wel wil zien, zeker als ik de held al een hele serie lang volg. Ik heb van Harry Hole een beeld in mijn hoofd en stoor me dan tijdens zo'n film de hele tijd dat dat beeld niet klopt.

<t></t>

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83348 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jo Nesbø - De dorst
Ja, er komt zeker een film. Van "De Sneeuwman", een heel spannend Harry Hole-boek. Hier kun je een trailer bekijken: www.youtube.com/watch?v=MqJ05VGhIi8 Volgens mij las ik dat het in oktober in de bioscoop komt.

Gelukkig is er een goede acteur voor Harry Hole gekozen maar een boekverfilming blijft altijd moeilijk. Toch wil ik de film zeker zien!

Wat heerlijk trouwens dat jij ook weer zo genoten hebt, Willeke. Ik vind Jo Nesbø echt een briljante auteur. Er zijn er maar weinig zo goed als hij!

<t></t>

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83356 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Jo Nesbø - De dorst
Ik vind zijn boeken echt verslavend goed, en zo intelligent geschreven.

Ha, uiteindelijk zal ik die film vast wel gaan bekijken als hij op mijn pad komt, zo gaat het in de praktijk meestal. :)

<t></t>

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83363 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jo Nesbø - De dorst
Elke keer ben ik weer onder de indruk van zijn schrijftalent en ik blijf ook steeds een tijdje met het verhaal bezig. Vooral als ze over Harry Hole gaan. Zijn andere boeken vind ik ook fantastisch maar Harry Hole is echt een ontzettend knap neergezet personage. Ik vergeet soms bijna dat hij niet echt bestaat. En de verhalen zelf. Je zou denken dat er een keer een wat minder boek tussen zou zitten maar elk boek Nesbo is fantastisch.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden