Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is

• Onderwerp Auteur
9 jaren 10 maanden geleden #77249 door
Beantwoord door in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Wat ben je uiteindelijk voor psycholoog, als je zelf hulp nodig hebt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77250 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
Ik zie nu dat het een schrijversduo is, Michael Hjorth en Hans Rosenfeldt zoals Annemarie ook in haar recensies meldt.

En dat dit inderdaad het debuut is. Ik kom ook steeds het woord De Bergmankronieken tegen.

Toch vreemd dat die Sebastian psycholoog is, toch vreemd dat hij dan zo'n vrouwenversierder is, je zou denken dat hij dan niet zulke oppervlakkige relaties zou hebben. Of is het toch wel geloofwaardig neergezet?

Dettie

• Onderwerp Auteur
9 jaren 10 maanden geleden #77251 door
Beantwoord door in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
Ik vind het wel geloofwaardig neergezet. Ik zie ook niets vreemds in het feit dat een psycholoog een vrouwenversierder is en oppervlakkige relaties heeft. Misschien heeft de dood van z'n vrouw en dochtertje er ook iets mee te maken, maar ik heb de indruk dat hij voor z'n huwelijk er ook wel oppervlakkige relaties op na heeft gehouden.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77252 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
Deze reeks wordt inderdaad De Bergmankronieken genoemd. Dat Sebastian zowel psycholoog als vrouwenversierder is, is niet ongeloofwaardig. Werk en privéleven zijn twee verschillende dingen. Sebastian blinkt uit in zijn vakgebied maar privé maakt hij er een potje van.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77253 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
ha ja, ik geloof jullie gelijk, maar je denkt dan altijd die psychologen hebben er voor geleerd en zullen daar zelf ook wel conclusies uittrekken.

Maar, zoals in dit boek kennelijk gebeurt, adviseren ze hun cliënten het een maar doen zelf ook anders dan ze adviseren. Zoiets bedoel ik dus.

Dettie

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77254 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hjort Rosenfeldt - Wat verborgen is
Je moet het maar net zien als lekkende kranen in het huis van de loodgieter of vieze ramen bij de glazenwasser thuis. :) Dat hij een goede psycholoog is voor anderen, wil nog niet zeggen dat hij in staat is zijn eigen problemen aan te pakken.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden