Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dinie Bell - Knekelhuis

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72102 door Annemarie
Dinie Bell - Knekelhuis werd gestart door Annemarie
"Lynn vindt het absoluut niet vervelend dat haar nieuwe huis als spookhuis bekend staat. Ze is naar het afgelegen dorpje verhuisd om in alle rust aan haar nieuwe roman te kunnen werken. Zelf gelooft Lynn niet in geesten maar ze vindt het prima dat de dorpelingen het huis mijden. Hoe minder afleiding, hoe eerder haar nieuwe boek voltooid zal zijn."

Lees verder: thrillers-leestafel.info/dinie-bell

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72106 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Dinie Bell - Knekelhuis
Jammer. Zoals jij het beschrijft nodigt het niet uit de titel op de beruchte lijst te zetten (en daar ben ik niet rouwig om)

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72109 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Dinie Bell - Knekelhuis
Nee, helaas niet. Maar die stukjes in de hij-vorm zijn dan juist wel weer goed. Als deze dame de juiste vorm vindt om in te schrijven kan ze nog wel eens verrassend uit de hoek gaan komen.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72112 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Dinie Bell - Knekelhuis
Ik zal hem ook niet op gaan pakken. Ik heb van Dinie Bell gelezen: Achtervolgingsdrift.

Mijn slotconclusie was Wat opvalt en waardoor het boek in de boekhandel zeker opgepakt zal worden, is de mooie en intrigerende cover. Maar dat is helaas ook het enige wat mooi en intrigerend is aan Achtervolgingsdrift.

Ik zal de recensie daarvan naar Dettie sturen, dan is er vergelijkingsmateriaal voor wat betreft deze auteur :) .

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72114 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Dinie Bell - Knekelhuis
Waar ligt het aan denk je, Joanazinha? Ik vond de schrijfstijl niet mooi en het verhaal te overdreven. Toch zaten er stukjes in waarvan ik dacht: ze kan het wel. Maar kunnen schrijven en een verhaal kunnen schrijven zijn twee verschillende dingen. Over het algemeen kwam het behoorlijk stuntelig op me over.

Fijn dat jij ook een recensie instuurt. Dan ben ik niet de enige die "onaardig" over deze schrijfster is. Ik vind het toch altijd wel rot om negatief over een boek te zijn. Vooral als het van een Nederlandse auteur is.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72116 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Dinie Bell - Knekelhuis
Enkele trefwoorden: damesromannetje met spannend sausje, simpel en ouderwets aandoend taalgebruik, auteur bedient zich van het adagium 'seks sells'.

Ik weet niet of ze het kan; laat ik het zo zeggen - ze kan mij totaal niet boeien met haar schrijfsels. Op dizzie zijn ze veel positiever, trouwens. En ook de Hebban-recensent vind het een lekkere why- en whodunnit.

Aan de ene kant vind ik het ook rot om negatief over een boek te zijn. Aan de andere kant: het is wel mijn mening over dat boek (en nooit over de auteur als persoon). Ik probeer het meestal wel zorgvuldig te formuleren, tenzij het echt bagger is - dan ben ik niet echt aardig :D .

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden