Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ethan Cross - Ik ben de nacht

11 jaren 4 maanden geleden #66120 door
Beantwoord door in topic Re: # Ethan Cross - Ik ben de nacht
Voor mij hoeven liefdesverhalen helemaal niet. Over liefdesscènes lees ik het liefst heen en op TV zap ik bij die scènes weg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 4 maanden geleden #66123 door
Ik denk dat het bij het lezen van een boek al snel duidelijk wordt of die seks of geweld nodig zijn voor het verhaal of niet. Liefde en seks zijn in elk geval duidelijk geen synoniemen. Ik geloof bijvoorbeeld niet dat die 'vijftig tinten grijs' ook maar iets met liefde te maken hebben, al heb ik het boek niet gelezen en wil ik het eigenlijk ook niet lezen.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #66128 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Ethan Cross - Ik ben de nacht
Dat Vijftig tinten grijs is inderdaad een slecht voorbeeld van een liefdesboek. Ik bedoelde eigenlijk dat wat mij betreft seks in boeken een waardevolle aanvulling op het verhaal moet vormen en niet de hoofdmoot. Het moet iets toevoegen. Laatst had ik bijvoorbeeld een boek van J.D. Robb waarin het echt afleidde van het verhaal. Alsof het er als los element in was gestopt. Het is prima dat andere mensen daar wel van houden maar aan mij is het niet besteed. Maar een echt, mooi verhaal over de liefde: heerlijk!

<t></t>

11 jaren 4 maanden geleden #66140 door
Nee, liefdesverhalen zijn aan mij niet besteed. Word er misschien een beetje jaloers van.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #66142 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Ethan Cross - Ik ben de nacht
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ach, iedereen heeft zo zijn of haar favoriete en minder favoriete genres. Ik lees bijvoorbeeld nooit biografieën terwijl anderen die verslinden.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden