Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tess Gerritsen - Sterf twee keer

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64297 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Tess Gerritsen - Sterf twee keer
Ik zie het teveel voor me ben ik bang. Als ik jouw beschrijving al lees, zie en ruik ik alles, blèh, is heel vies.

Dettie

die ook niet snapt hoe het bij iedereen werkt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 6 maanden geleden #64302 door
Beantwoord door in topic Re: Tess Gerritsen - Sterf twee keer
Klinkt me als een interessant boek in de oren.

Waarom mensen zoiets verzinnen? Geen idee, misschien een manier om de eigen moordlust, waarbij wetten en praktische bezwaren in de weg staan, uit te leven? We hebben misschien allemaal wel iemand, die we het liefst zouden wurgen of zo.

Ik lees dit soort boeken, omdat ze een wereld schetsen, die ik misschien niet leuk vind, maar waarop ik in ieder geval niet jaloers op hoef te zijn, iets wat ik met romans over relaties en zo wel heb.

Kerst is zoals gebruikelijk weer tweezaam.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64306 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Tess Gerritsen - Sterf twee keer
Ik ken best mensen die ik niet aardig vind en zelfs wel iemand die ik niet veel goeds toewens maar moordzuchtige gedachten heb ik toch echt niet hoor.

Wat ik me ondertussen wel bedacht heb is dat ik dit soort boeken graag lees omdat ik het interessant vind om te lezen wat mensen tot extreme daden beweegt. Zo boeien verhalen over heldhaftige daden me ook enorm.

Ik wens je toch heel fijne kerstdagen toe Renate. Probeer dingen te doen die je blij maken en bedenk dat het alweer bijna januari is!

<t></t>

11 jaren 6 maanden geleden #64307 door
Dat doe ik wel. Lekker lezen en aan m'n muziek werken. Ik kan me nauwelijks iets leukers voorstellen.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64309 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Tess Gerritsen - Sterf twee keer
Ze schrijven ze vast net zoals wij ze lezen: gewoon omdat het niet echt is en het kan!

Soms vind ik de romans over allerlei persoonlijke ellende zonder dat het een thriller wordt, veel enger dan iets als dit, omdat je dan veel meer het besef hebt dat het jou of je familie ook kan overkomen. Maar de kans dat je het slachtoffer wordt van een seriemoordenaar is vrij klein toch?

Ik heb overigens nog niets van Tess Gerritsen gelezen geloof ik.

11 jaren 6 maanden geleden #64312 door
Ja Marjo, daar heb je wel gelijk in. Dat besef, of die angst dat iets mij zou kunnen overkomen heb ik ook wel als ik mensen zie die vreselijk in de problemen zitten. Het enige waar ik niet zo bang voor ben is een drankverslaving, gewoon omdat ik niet drink als ik me rot voel, omdat ik me dan alleen maar rotter ga voelen.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden