Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Deon Meyer - Orion

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63687 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Deon Meyer - Orion
bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63688 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Deon Meyer - Orion

Inge schreef : bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.

Leuk Inge! Mijn persoonlijke favoriet is "13 uur".

<t></t>

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63768 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Deon Meyer - Orion

Annemarie schreef : bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.

En '13 uur' heb ik net gisteren dichtgeslagen. Het was Thriller van het Jaar van Vrij Nederland in 2012 en helemaal terecht. Hartstikke goed. Orion komt op mijn leesverlanglijstje :D

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63772 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Deon Meyer - Orion

Joanazinha schreef : bedankt Annemarie voor de uitleg. Ik ga, als de bib terug open is want die is gesloten wegens herorganisatie, eens kijken voor dit boek of een boek van deze schrijver.

En '13 uur' heb ik net gisteren dichtgeslagen. Het was Thriller van het Jaar van Vrij Nederland in 2012 en helemaal terecht. Hartstikke goed. Orion komt op mijn leesverlanglijstje :D

"13 uur" is een fantastisch boek! Ik vind het nog steeds zijn beste.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden