Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Unni Lindell - Doodsbruid

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63446 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid

Marjo schreef : Ik vind het soms wel een beetje allemaal hetzelfde, dus ik moet echt afwisselen. Met ook jeugdboeken er tussen door.

Ik heb vandaag het boek Sirius gekregen. Over een foxterriër. Dat is wel weer even wat anders lijkt me :)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63447 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid
Zou het? Ha ha...

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63450 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid

Annemarie schreef : Die lees ik ook hoor. Maar meestal zijn het inderdaad thrillers en nee... die vervelen nooit!

Ik lees ook veel thrillers. De laatste tijd ben ik ook een beetje overgestapt op andere boeken, maar nu heb ik weer 4 thrillers liggen, waarvan ik er al 2 uit heb en ik kan er eerlijk gezegd ook geen genoeg van krijgen. Hooguit is het soms jammer dat de thrillers steeds dikker worden en dat het vaak lang duurt voor er weer iets nieuws is, dat me aanspreekt. Als ik dan een auteur heb gevonden, die leuke boeken schrijft, dan gaat dat vreselijk langzaam en soms is het na een paar boeken ineens afgelopen.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63452 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid
Vind je het erg dat thrillers steeds dikker worden? Ik vind dat niet erg als het ten goede komt aan het verhaal. Als een verhaal eindeloos uitgemolken wordt, is het natuurlijk minder leuk. Ik hou erg van reeksen en blijf die trouw volgen maar ik stort me ook graag op een thrillerdebuut. Die kunnen verrassend goed zijn!

<t></t>

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63453 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid

Annemarie schreef : Vind je het erg dat thrillers steeds dikker worden? Ik vind dat niet erg als het ten goede komt aan het verhaal. Als een verhaal eindeloos uitgemolken wordt, is het natuurlijk minder leuk. Ik hou erg van reeksen en blijf die trouw volgen maar ik stort me ook graag op een thrillerdebuut. Die kunnen verrassend goed zijn!

Op zich vind ik het niet erg dat thrillers steeds dikker worden, maar het probleem is dat ik er dan langer over doe en dat haalt het aantal boeken dat ik per jaar lees weer omlaag. Ik ben ook gek op reeksen, maar soms begint iets als een reeks en dan lijkt het na een paar boeken ineens afgelopen, zoals bij de boeken van Jan Constin Wagner.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63457 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Unni Lindell - Doodsbruid
Als je in plaats van het aantal boeken het aantal pagina's als score hanteert, Renate, dan is dat probleem opgelost..

Zo gaat het op de middelbare school ook: niet het aantal boeken, maar de pagina's tellen .

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden