- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Die serie ken ik niet.Annemarie schreef : Ha ja, Vera is ook zo gemoedelijk. Een heerlijke serie vind ik dat.
Soko Kitzbühel is ook een tijdje op de Nederlandse TV te zien geweest en toen keek ik er altijd met m'n ouders naar. Nu is het iedere middag omstreeks 10 over 4 op Duitsland 2. M'n vader vond het altijd wat kakkineus, hetgeen ik juist het bezwaar vond van 'Midsomer Murders'. Behalve de rechercheurs zijn er ook nog de vader van de vrouwelijke helft van het duo, die kok is en z'n eigen restaurant heeft en die zichzelf een verdienstelijk amateurspeurder vindt en daardoor soms bijdraagt aan de oplossing, en z'n vriendin, een gravin en een vreselijk leuk mens. De gravin is absoluut niet bekakt, hoewel ze soms wel ingang heeft bij mensen, of er voor kan zorgen dat de zaak zich in de juiste richting ontwikkelt.Annemarie schreef : Die Duitse serie ken ik weer niet maar ik hoor van steeds meer mensen dat ze met plezier naar series op de Duitse zenders kijken.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen