Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Arne Dahl - Woede

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62666 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Arne Dahl - Woede
Als ik dit boek in een categorie zou moeten indelen dan zou ik eerder kiezen voor psychologische thriller dan voor actiethriller.

Er zit wel wat actie in maar kern van het verhaal is het in de kladden grijpen van een of meerdere moordenaars.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62681 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Arne Dahl - Woede
Dat heb ik dan weer niet begrepen uit jouw verslag. Wat Dettie zegt: het is toch lastig over te brengen.

Ook vergelijk je met Deon Meijer, en dat is dus een schrijver die ik niet lees, omdat zijn soort boeken mij niet bevallen.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62684 door Annemarie
Ik kan Arne Dahl eigenlijk alleen maar vergelijken met... Arne Dahl. Zijn stijl is heel eigen. Wat ik over Deon Meyer schreef is dat er werd verwezen naar een personage uit zijn boeken. Deze twee auteurs hanteren een totaal verschillende stijl. Allebei zeer de moeite waard wat mij betreft.

<t></t>

11 jaren 5 maanden geleden #65315 door
Beantwoord door in topic Re: Arne Dahl - Woede
Het boek ligt bij mij nog op het stapeltje te lezen. Ik hoef er in ieder geval geen bespreking van te schrijven.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65320 door Annemarie
Van dit boek ga je vast genieten Renate!

<t></t>

11 jaren 5 maanden geleden #65399 door
Beantwoord door in topic Re: Arne Dahl - Woede
Ik ben er net in begonnen en dit is weer echt iets om m'n tanden een beetje in te zetten. Wat ik zo grappig vind is dat er een café in Den Haag wordt genoemd, dat inderdaad op de aangegeven plaats zit.

Het is weer een boek met wat diepgang, waar je je hoofd een beetje bij moet houden. Toch een verschil met de boeken van Baantjer, Baantjer en de Waal en ED Vermeulen. Dat zijn meer ontspannende boekjes voor tussendoor.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden